sobota, 26 lip 2025
  • Zachowane
  • Historia
Tarnów wiadomości
  • Materiały Partnerów
  • Ogłoszenia nieruchomości
  • Nowe Mosty/UA
  • Grupa KNC
  • 🔥
  • Tarnów
  • IKC.PL
  • Powiat tarnowski
  • A to ciekawe
  • Tarnowski Magazyn IKC
Zmiana rozmiaru czcionkiAa
Tarnów wiadomościTarnów wiadomości
  • ikc.pl
  • Tarnów
  • Powiat Tarnowski
  • A to ciekawe
  • Tarnowski magazyn IKC
  • Kraków
  • Małopolska
Search
  • ikc.pl
  • Tarnów
  • Powiat Tarnowski
  • A to ciekawe
  • Tarnowski magazyn IKC
  • Kraków
  • Małopolska
Masz już konto? Zaloguj się
Obserwuj nas
© 2025 – IKC sp. z o.o. Nie wyrażamy zgody na kopiowanie zdjęć i tekstów oraz innej zawartości portalu. W przypadku zainteresowania zakupem licencji prosimy o kontakt z redakcją (redakcja@ikc.pl)
Tarnów wiadomości > Blog > Materiały partnerów > Hiszpański urok i elegancja – Penélope Cruz nową twarzą marki Kinga
Materiały partnerów

Hiszpański urok i elegancja – Penélope Cruz nową twarzą marki Kinga

Tarnów wiadomości
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca, 2025 1:46 pm
Tarnów wiadomości
Udział
SHARE

Kinga, marka z grupy OSHEE World, otwiera nowy rozdział i stawia na klasę światowego formatu. Firma ogłosiła rozpoczęcie współpracy ambasadorskiej z Penélope Cruz. Aktorka o międzynarodowej sławie, ikona klasy, subtelności i autentycznego stylu, doskonale wpisuje się w filozofię Kingi, która łączy elegancję z codzienną przyjemnością i wzbogaca chwile, inspirując do ich świadomego celebrowania. W ramach rebrandingu marka wzmacnia swój wizerunek, wyraźniej akcentując unikalne DNA.

Wybór Penélope Cruz na ambasadorkę nie jest przypadkowy. Hiszpańska aktorka uosabia wszystkie wartości, które marka Kinga chce przekazywać – naturalność, pewność siebie i niezależność oraz elegancję. Jej wizerunek, bliskość idei zdrowego stylu życia i kobieca subtelność idealnie korespondują z charakterem marki oraz dynamicznie rozwijającą się kategorią produktów premium.

- reklama -
Ad imageAd image

„Czuję, że promowanie właśnie takiego produktu naprawdę ma sens. Bardzo spodobał mi się też sposób, w jaki firma Kinga zaprosiła mnie do tej kampanii. Zależało im na tym, żebym najpierw spróbowała produktów i szczerze powiedziała, co o nich sądzę. Przysłali mi ogromną paczkę z różnymi artykułami i byłam pod wrażeniem ich jakości. Myślę, że ostatecznie osoba, która słucha danej historii albo ogląda reklamę, jest w stanie wyczuć, czy za tym stoi prawdziwa relacja, czy tylko pozory. W tym przypadku mogę z pełnym przekonaniem powiedzieć, że to coś bardzo, bardzo autentycznego” – mówi Penelope Cruz.

„Penélope Cruz to dla nas uosobienie nowoczesnej, pewnej siebie kobiety – silnej, a zarazem subtelnej, która celebruje życie z klasą, wyczuciem i naturalną elegancją. Jest autentyczna, ciepła, pełna wdzięku – dokładnie taka, jak marka Kinga. Wierzymy, że dzięki tej współpracy jeszcze mocniej podkreślimy nasze wartości i zainspirujemy konsumentów do sięgania po produkty, które wnoszą codzienność na wyższy poziom” – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu grupy OSHEE World.

- Reklama -
Ad image

Współpraca z Penélope Cruz jest jednym z kluczowych elementów procesu rebrandingu, dzięki czemu produkty z portfolio marki Kinga jeszcze lepiej będą odpowiadać na potrzeby konsumentów poszukujących jakości, stylu i autentyczności.

Kampania z udziałem aktorki obejmuje działania 360°, w których skład wchodzą digital, spoty reklamowe w największych grupach telewizyjnych oraz outdoor w największych polskich miastach.

Link do spotu: https://youtu.be/ffvMcKwx4gc

Link do materiału zza kulis: https://youtu.be/m7PZZsgCwk8

Nowości w portfolio Kinga

Wraz z nową ambasadorką, marka prezentuje również swoje najnowsze produkty, idealnie wpisujące się w filozofię życia w zgodzie ze sobą i celebracji codziennych chwil.

Kinga Sparclino to wyjątkowa linia napojów klasy premium, inspirowanych śródziemnomorskim stylem życia. Subtelne połączenie krystalicznie czystej wody, słodyczy soku owocowego i musujących bąbelków, które doskonale sprawdza się zarówno solo, jak i jako baza do eleganckich mocktaili. Sparclino to propozycja dla osób, które cenią smak, styl i celebrację małych przyjemności. To orzeźwienie w wersji premium.

Druga nowość to Kinga Tonic Water. W tej kategorii marka wprowadza trzy warianty: Original, Zero Sugar oraz smak Blueberry & Rose. Każdy z nich łączy charakterystyczną goryczkę z subtelną nutą owocową, tworząc harmonijną kompozycję o głębokim i wyrazistym smaku. Docenią go osoby szukające stylowej alternatywy zarówno na przyjęciach, jak i w codziennym rytmie życia.

W ofercie niezmiennie znajdują się także naturalne wody mineralne Kinga Pienińska, cenione za swoją czystość, doskonały balans minerałów oraz elegancką oprawę, która sprawia, że towarzyszą najlepszym chwilom – zarówno przy domowym stole, jak i podczas wyjątkowych okazji. W ramach rebrandingu wody Kinga Pienińska zyskają również odświeżoną identyfikację wizualną, która podkreśla charakter marki premium i jeszcze mocniej wyróżnia ją na tle konkurencji.

Kinga to marka napojów klasy premium, która czerpie z natury to, co najczystsze – oferując naturalną wodę mineralną oraz napoje z dodatkiem soków owocowych i naturalnych aromatów.

Kinga Pienińska to naturalna woda mineralna, wydobywana w sercu Pienin – jednych z najczystszych gór Europy. Jej wyjątkowa czystość i skład mineralny to zasługa unikalnej budowy geologicznej tego regionu. Marka łączy w sobie siłę natury, prestiż i autentyczność, oferując konsumentom produkt o najwyższej jakości. Potwierdzeniem jej wyjątkowego smaku i jakości jest prestiżowe wyróżnienie Superior Taste Award, przyznawane przez International Taste Institute w Brukseli.

Nowością w portfolio marki jest linia Kinga Sparclino – woda z dodatkiem naturalnych soków owocowych oraz wyjątkowe toniki, które łączą orzeźwienie z wyrafinowanym smakiem.

Źródło informacji: OSHEE

Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Copy Link
Poprzedni artykuł Co wybierają Polacy jako rozrywkę w internecie w tym roku? 
Następny artykuł Platforma Fru ma rozwiązanie, dzięki któremu rodziny zapłacą nawet o 500 zł mniej za lot w sierpniu

To jeszcze przeczytaj

Materiały partnerów

W Parlamencie Europejskim słychać głosy krytyki wobec nowego budżetu UE

Przez Tarnów wiadomości
Materiały partnerów

Platforma Fru ma rozwiązanie, dzięki któremu rodziny zapłacą nawet o 500 zł mniej za lot w sierpniu

Przez Tarnów wiadomości
Materiały partnerów

Co wybierają Polacy jako rozrywkę w internecie w tym roku? 

Przez Tarnów wiadomości
Materiały partnerów

Nowoczesne formy rozrywki w erze cyfrowej – co wybierają młodzi dorośli?

Przez Tarnów wiadomości
Poprzedni Następny
Tarnów wiadomości
Facebook Youtube Instagram

Tarnow.ikc.pl to tarnowski dodatek Ilustrowanego Kuriera codziennego. IKC to nowoczesne medium pełne znakomitej jakości zdjęć i tekstów. Znajdziecie u nas także bieżące informacje nie tylko z Tarnowa, ale i całego regionu tarnowskiego.

Z dnia na dzień liczba naszych czytelników rośnie, czyniąc portal doskonałym miejscem ludzi, którym leży na sercu dobro miasta i regionu.

© 2024 – IKC sp. z o.o.
Nie wyrażamy zgody na kopiowanie zdjęć i tekstów oraz innej zawartości portalu. W przypadku zainteresowania zakupem licencji prosimy o kontakt z redakcją (redakcja@ikc.pl)

Wydawca: KNC GROUP na licencji IKC sp. z o.o.
Redakcja w Tarnowie: 33-100 Tarnów, ul. Krakowska 7

tel.: 600-015-060; e-mail: redakcja@ikc.pl; tarnow.ikc.pl.

Polityka prywatności

Welcome Back!

Sign in to your account

Zgubiłeś hasło?